Cheerleading

Jag har precis ätit smaksik glass och förlorat i yatzy stavas väll så ?
Får väll börja berätta lite om mig själv genom inläggen. Jag tränar cheerleading och man tävla i DM och SM just nu i cheerleading i Sverige. Många cheerspel verkar har kommit nu men jag undrar ifall NÅGON har testat detta spel



All star cheerleading till Nintendo Wii....

Självklart ifall någon är intresserad av att göra en recension kommer länk ifall du vill/har blogg...
Skriv i kommentar eller mejla till [email protected]

MÅSTE få skryta också jag har träffat en viss person som har gjort spelet. TONY G !!!
Ha en trevlig kväll nu med Gossip Girl för det kollar väll ALLA PÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0